Life in gamleby

Jag anlände till Gameby efter att ha umgåts med några från klassen vid ungefär halv tre. Det hela började med att jag började virra omkring i något villaområde i typ en kvart innan jag hittade till den så kallade bron. Och jag måste nämna det att det SPÖREGNA, vilket jag verkligen märkte. haha. Hur som helst va jag framme på Valsta lite innan tre. MAtilda visade mig till hennes stora fina rum med grönt golv. där somnade jag ett tag, sen ringde Lelle och väckte mig, ih sen kände jag att det var dags att platta håret, haha.
Det hela slutade med att jag stängde på radion oh så spelas katy perry låt, haha, och vad gör man? när det står en sprayflaska precis bredvid. jo man tar upp den och använder den som mikrofon.

:

 
-Amanda Perry. haha

Gårdagen var hur som helst kanon. mycket spadar oh mycket knugande!


Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0