Losing the light


Idag har varit en bra och skön dag. Så gott som inte gjort nånting, två l word avsnitt och ett one tree hill avsnitt hann jag visst kolla på iaf. men inget pluggande... får läsa i bussen imorn. fast det kommer jag ju inte göra ändå så jag får väl läsa nån annan gång eller dag helt enkelt :]

Imorgon är det alltså måndag. Jag tror den här veckan kommer bli den bästa på väldigt länge. slutar halv tre imorn vilket är väldigt skönt. Tisdag & onsdag ska vi vara på brandstationen hela dagarna, det ska bli kul!
Och på Torsdag slutar jag halv tolv efter att ha haft en dag då man lär sig blogga!? eller nått liknande. men det kan nog bli kul det med x) Då tar jag hur som helst 12.10 bussen hem, hemma ca kvart över ett, hemm oh käka lite oh sen ner till rese igen för att bege mig till Göteborg med Alli oh Erik! Pepp som tusan!

Men nu ska jag inte störa er mer.. för nu ska jag se L word oh sedan sova!
ha det bra!

godnatt

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0