mjao mjao

Jag ska fatta mig kort.
Det är så här... sorgligt men sant så har vi tagit bort en fin Turkiet resa från schemat detta år.. jävla pratik. meen, för att Matilda och jag inte ska bli alldeles för ledsna så ska vi försöka åka upp till Sthlm någa dagar under höstlovet, om min kära kusin är hemma då vill säga. Men jao, så istället för att längta till veckan inan höstlovet så blire att vänta till själva höstlovet som jag tror kommer bli galet bra! först Rookie(?) oh så Sthlm, och kanske Oslo :) kanoners!


Men fööööörst!
Håkan den 18 september min finfina Erik & Alicia!
ni är wonderfula! höhö. <3


-Cleopatra stranden i Alanya.. Im missing it

Avtryck
Postat av: Anonym

jävla praktik :(

2009-09-03 @ 15:01:47
URL: http://matildastridh.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0