Mjaoo



mjaomjao, nya inne ordet, inte särsklit nytt kanske.. men för er som inte vet. majo kan betyda allt.

Hinner icke skriva mycket just nu, har tränat en timme så nu ska jag skynda mig in och göra en toast oh sen blir det idol. like it.

Dagen har iaf varit bra.

- jag tror nog inte dessa veckor kommer bli de värsta i mitt liv, helt okej oh va där jag är faktiskt. bättre än jag trodde.
- missade bussen, haha så jag drog hem till Martin efter jag slutat, va där ett tag sen fick jag skjuss hem. har lärt mig att man ska kolla mycket nogrant hur bussarna går.. ackack. men det var trevligt hos Martin, Anton är ju för skön. Och deras hund studsar. haha.
det var min dag. nu är klockan 52, vilket betyder att jag inte kommer hinna. tusan.

vi hörs.

peace.

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0