På nära håll

Igår åkte jag ut till finfina Alicia! Vi glodde youtube klipp och kollade Kvarteret skatan all night long. Haha, Ulf <3
Sedan blev klockan kvart i tolv och det var dags för L word. mjihihi. Oh så blev det någon film, oh en film till, oh Criminal minds... halv tre gick vi oh la oss. Somna ca halv fem. det är vad som kallas Månsson & Alicia time!

Idag ringde min mor och väckte mig kvart i elva, sedan somna jag om ett tag. När vi väl vaknat och stigit upp så väntade det finfin tacos ute i köket. Mmm, var så jävla sugen på tacos då kan jag lova (:

Efter tacosen blev det fototime. oh sen gick tiden ganska fort och plötsligt var klockan halv fem oh far min kom oh hämtade mig! 
Och ja, nu har jag vart hemma ett bra tag men har inte gjort  ett skit.. wej.
Oh imorn börjar jag halv elva, måste gå upp halv åtta för att åka med 08.20 bussen för annars kommer jag försent.. hatar att pendla!!

Nu ska jag stryka lite, sen upp i duschen och sedan ta ett fotbad. najs.


- Alicia, med all säkerthet en av de vackraste och finaste jag mött.

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0