Smile like you mean it

Måndag kväll, och jag håller redan på att längta ihjäl mig till nästa helg.
idag började vi halv elva, jag var i skolan halv tio eftersom det inte gick någon annan buss.. bussfan. men det gick ganska fort ändå!
Resten av dagen flöt på ganska bra med.. vid ett nångång var det dags för skolfoto. ja vad ska man säga.. delad konstig lugg med fult leende. det är nog en ganska pefekt förklaring. skulle inte förvåna mig om jag var rödfisk med... usch.
jaja, hur som helst bestod resten av eftermiddagen av lite engelska, ska läsa ut en engelska bok och skriva resänsion om den. nu stavade jag nog fel.
och efter engelskan var det labb. Trött och hungrig och ville bara hem. och så den där bussresan hem som man verkligen inte älskar... men jaja. gnällgnällgnäll. tillslut äntligen hemma, där väntade godgod grillmat och Meredith och Derek satt i soffan. nej det där sista var väl inte riktgt sant.. men dom stt i en soffa i tvrutan. så lite sant var det ju.

detta var nog det mest intressanta inlägget jag skrivit. eller inte... men är just nu så tröttt på det mesta. kanske bara tillfälligt för kvällen, man vet aldrig.
nu ska jag sova, och imorn stannar jag hemma och pluggar hela dagen,ska ändå bara ha någon filmdag eller vad det nu va. och på onsdag har vi långt och jobbigt test. så plugga låter bättre!
Vi hörs, skriverantagligen imorn.

sov gott 

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0