soooo tired

 Hade sovmorgon till halv elva idag ju... uppstigning kvart över sju, var i skolan ca halv tio. Men idag var jag smart oh tog med mig datorn så jag kunde kolla lite greys. haha, måste sett lite nördit ut... Sen kom iaf Sofie, Cornelia och Robin. Vi spelade tre kort... jag är inte så bra på det.

haha, juste. På bussen hem- Lelle ringde oh sa att det va en helgalen tant på bussen som satt oh prata för sig själv oh skrek en massa grejer... haha lelle oh emma tyckte iaf det var skit kul. hur som helst så när jag klev på bussen så sitter det som sagt en tant där... hon själv tar upp två sittplatser och hennes jävla väska tog upp två sittplatser, oh till varje människa som steg på bussen sa hon att dom inte fick röra väskan för hon hade basillskräck, oh den va ömtålig för det fanns en tårta som hon skull ge till sin mamma i den... Tillslut kom det en gubbe oh skulle flytta på väska,eftersom det ine fanns några sittplatser och säkert 4-5 stycken var tvungna att stå upp. Men hon skrek på han att han inte fick röra väskan, oh då skrek han till henne att hon skulle flytta på den själv. då börja hon typ tjuta.. oh så satt hon oh skrek om sin jävla väska att gubben hade tagit i den oh vi va tvungna oh tvätta den men hon såg ingen tvättmaskin i närheten oh blablabla... haha. Det hela var ganska kul, även om det är synd om henne. När man är som hon borde fan ju inte få åka buss själv eller nåttsånt... det blir ju tillslut både synd om henne och för människorna runt omkring. Men jao, haha det var faktiskt väldigt kul.

Nu ska jag vänta på att mina päron ska äta klart oh sen blire en promme. och sen ska jag banne mig gå oh lägga mig för är så jäva trött!

 


Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0