Stay with me, stay


Hej, nu har jag sett idol och jag är mätt och belåten efter stpr och fin sallad. och lite chips.....

jag orkar inte göra ett långt och komplicerat inlägg utan tänkte bara... skriva lite.


 Idag har jag nog nääästan cyklat 2 mil. runt, runt oh runt i västervik. jag hittade ju nästan ingenstans så jag bara hängde efter alla andra. haha var säkert till jätte stor hjälp! hm..

sen gjorde vi några andra tävlingar. vi förlorade med 1 poäng oh vann alltså ingen plopp :( sorgligt.

Sen var klockan halv två och vi fick sluta. Och Amanda hade ju självklart missat sin buss som gick 13.25. höhö. men vad gör man? jo man går in oh umgås lite med småfisarna där inne i de Biga huset. Det hela slutade med att jag åkte hem med halv fyra bussen efter att ha gårr på stan med Fiffen, Cornelia, Besa och Linda. trevligt trevligt.

Sen kom jag hem till lilla vimmerby. gick upp oh satte mig på torget oh såg lite halvt mobbad ut.. men sen komJon och Anton och var trevliga och höll mig sällskap medans jag väntade på min mor. det var kul oh träffa dom, höhö (: hur som helst kom moder min tillslut oh jag gick oh köpte linsvätska. det är så hiiimla kul att lägga pengar på.. nej va.

oh sen var jag hemma. dags för toast oh Greys anatomy. mmmm bästa tiden på dagen. nästan. haha!

och nu ligger jag här, i min halvt uppvärmda säng med kent som flyger ut ur högtalarna. nice.

och nu kära ni ska jag sova.

det blev ganska långt... Oops.

men ja, godnatt!  Oh imorn åker jag til göteborg. har inte bestämt mig än hur jag ska göra med datorn... hm. men det märks.

.godanatt igen,


Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0