war on sound


Vaknade upp ute hos Lelle idag. Halv tio var den oh jagkände det att går jag inte upp nu så kommer jag sova vääldigt länge och då kommer jag inte kunna somna ikväll, och det är något jag måste. Vi gick upp, käka frukost och runt elva väkte vi Alli, mohaha.
Igår, såg vi en humla bra film. The Blair witch project. En sann historia som sätter sig på hjärnan alltså.. ni som inte sett den måste se den alltså! Skrev nyss världens längsta grejs om vad den handlade om, men insåg sedan att jag avsläjade för mycket. Så vill ni veta vad som händer får ni helt enkelt kolla på den!
Ikväll blire att åka till farmor en sväng och efter det se Flickan som lekte med elden med mor,far och matildas mor och far. haah dock ska inte matilda följa med, detta låter nog k´ganska konstigt.. men hon ska ut till gamleby ju. Synd, neeej, jo då:) haha.

Nu ska jag lysnna på lite lundell medans jag städar lite på mitt rum. mmm.

 

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0