Whatever it takes

Nu kom jag nyss hem från en lite halv kort promme med Elin. Eller aa, Rex & Denise träffade vi ju också. oh det var ínte igår kan jag ju lova! Så nu har jag ätit up mina efterlängtade mackor, höhö.

Idag slutade jag kvart i tolv, åt lite kycklingsallad oh sen ner oh träffa Maja för att sedan gå oh dryga runt på stan i ca två timmar. haha, alltid lika kul!


Maja är sne som en fisk för bilden dampa till sig lite. haha men vänd om huvet lite så ser hon helt normal ut (=


haha Lelle oh kent.. (:

Nu ska jag se I huvudet på Gynning eller kvarteret skatan. haha, så kul så jag nästan dör.


Avtryck
Postat av: Beatrice

kvarteret skatan är ju bara för bääst ;) trodde bara det var jag som tyckte det var kul haha.

2009-09-05 @ 11:06:30
URL: http://beatricesandrasofie.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0