you make me smile

tjoboho .

Idag var vi dårå borta på brandstationen hela dagen! Det roligaste osm hänt hittils i skolan iaf! det var faktiskt himla kul, först på morgonen var det massa snack, och fika (<3). Efter lunch så blev det några träningar och hinderbanor oh grejer! T.ex. så skulle alla vara fastbundna i varandra, och så var det en labyrint där man var tvungen att krypa, eftersom det var ca 1x1 kvadratmeter. Oh så var det helt kolsvart! kalas kul (:
Imorn vet vi inte vad vi ska göra, vi sk aha med cyklar och massa ombytes kläder.. det är det ända vi vet. haha oh jag som inte har någon möjlighet att ta med cykel till västervik lär få ägna morgonen åt att ragga upp cyklister oh sedan sno deras cyklar för en dag. höhö, vi får väl se hur det går.

men nu ska jag erkänna att klockan är kvart över tio och jag är trött. och det händer inte särklilt ofta att jag är trött vid den här tiden så jag ska faktiskt försöka sova... snart. haha

men vi hörs, eller nåt (:

godnatt fågelmesar 

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0