äh vafan

Okej, lugnat ner mig oh inte tittat mig i spegeln på ett tag, bra. Ligger i min säng oh gör ingenting, lyssnar på musik nina-musik och vill att klockan ska bli läggdags. Är sugen på att dra på en film men har ingen aning om vilken, illa ju.

Imorn är det fredag, troligtvis sleepovernight med Nina och Alicia, kan bli kul. På lördag äre jobb oh söndag sova hur länge som helst oh gå runt i pyjamas hela dagen! awesome!

Nu ska jag hitta på något att göra, basket kanske? hm, får se om grannjävlarna är ute först.. SUCK

Avtryck
Postat av: annalindner

Svar: Snygg kan du vara själv! :*

HAHAH, bra Amanda.... Starkt jobbat. Bilden är fin! :D Myys.

2010-04-15 @ 23:11:47
URL: http://www.dunkamiggulochbla.blogspot.com

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0