cross my mind

Ganska lagom härlig kväll. faaast, ska nog inte se my sisters keeper nån mer gång. Hur bra film som helst, men gråter ju som jag vet inte vad varje gång jag ser den.. inte ok.

Helgens planer är ju då att ta bussen till åhl imorn, eller ja, till sund för att sedan ta mig till åhl på nåt annat vis, gå/åka inlines/cykel, sånt som löser sig. oh på söndag.. guess what! ska spela b-lagsmatch... fattar ngenting, inte tränat på två månader, träningen i torsdags gick åt h.e.l.v.e.t.e rent ut sagt, oh b-lags match på söndag? har aldrig spelat med blaget ens... skumt,jao. menmen, får hoppas att min tå är snäll mot mig då!

Nu ska jag göra ingenting ett tag, sen släcka ner. imorn ska jag sova längre än till halv sju, yesss!


dåligt med, bilder, jag vet. får bli ändring på det!

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0