Dags för sängen?

Jag tror att jag med utan tvekan kan säga att det här har varit den segaste dagen på väldigt väldigt länge. Haft ganska många såna här dagar under lovet, ni vet såna där dagar då man typ inte gör nånting. Så det ska faktiskt bli skönt att komma tillbaka till skolan igen. Två veckor sen jag var där nu. åhh, alltså mindre än två veckor sen det va kent, vafan? känns som en evighet ju :(

Börjar lära mig de flesta texterna på LP skivorna jag köpte igår, kanske är det ett bevis på att jag lyssnat ganska mycket på dom? (y)


(älskar min 7,1 megapixelskamera,verkligen)

Alltså, skola imorgon. väldigt länge, har extra lektion efter skolan så slutar inte förrän vid fem. Ska spela in en reklamfilm på eftermiddagen så det är inte så tråkigt som det låter.

Nepp, dags att borta tänder oh dra på en film. Är sjuukt sugen på att kolla på Millenium, inte okej! Aja, nått blir de väl (:

Godnatt


blå kånken
blå skjorta
blå vägg
HATAR att allt är blått

Det är i alla fall chinosen som jag köpte igår ^^ eftersom mina förra blev stulna.. idiot! :>

Avtryck
Postat av: matilda

BLÅMES :D :D :D



du kan ju alltid skriva inte dina i röven på dom.. eller så kan du ju skriva ta helst inte dom här och sen namnet på na? :D det är mitt sämta förslag, sen har jag inga fler!



Åh, peggy <3 :)

2010-04-12 @ 09:40:04
URL: http://matildastridh.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0