förfälligt besvärligt

samtal
samtal
samtal

Fotboll
Kanske det bästa jag vet, eller visste? Just nu känns det som om jag skulle kunna fälla 70 tårar ungefär pga den här jävla fotbollen, oh för ett år sedan va jag helt fast, kände mig så jävla hemma på planen och var som lyckligast med en boll framför fötterna. Men nu.. jag orkar inte bry mig. Min tränare ringde nyss för att informera mig om träningstider oh skälla lite på mig för att jag inte tränat på länge tror jag... Usch.

vill ha den där känslan tillbaka, den känslan är fan i mig nästan bättre än lyckoruset jag får utav kent, kanske förstår vissa då hur mycket jag älskar det.

jao, kände bara för att skriva av mig..


Elin och jag efter match på Valdermarsvikscupen förra året.. fina tider!

Avtryck
Postat av: matilda

knödlan.. :(

2010-04-12 @ 09:41:11
URL: http://matildastridh.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0