hey girl, you are beautiful


usch vad jag hatar den låten:O som dom sjunger så i.. grymt jobbig...

har precis ätit påskmat, som i min värld betyder: köttbullar. HATAR sån där julmat/påskmat/midsommarmat mm.. ok midsommarmat skiljer sig en del från de två förstnämnda men ändå.. varför inte bara käka tacos typ.. jämt?

Hoppas på att min mor snart vill skjusa ut mig till Matilda. för börjar bli rastlös här hemma...
Börjar längta till skolan början med, (oh lovet har inte ens börjat,vafan äre med mig?) saknar klassen oh eftermiddagarna hos bellsebubben oh gerda ju!

hepp, nu ska jag packa oh lista ut nån bra anledning till att jag bara mååååste ut till matilda snarast!

hejsvejs, hörs sen ju (:



Ä L S K A R


Avtryck
Postat av: matilda

vad vad vad? ;O

2010-04-04 @ 17:16:36
URL: http://matildastridh.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0