I am bad for you and you're bad for me



mitt rum är stökigt, men skitsamma. Min dag har varit kanon, fått en hel del gjort när det gäller plugg (pluggar fan jämt nu för tiden, antar att man kan klassa mig som en riiktig pluggis snart? ILLA) hur som helst, kom hem från hultsfred runt halv åtta, blev duch oh sen TV mys. Oh nu ligger jag här, i min säng efter någon halvtimmes pill med gitarren. härligt!

nu är det dags att sova. Imorn slipper jag cykla till rese, alltså kan jag sova 10 min längre = :D amanda.
Oh imorn blir det sen hemkomst, stanna i hultsfred oh hänga lite med Gerda antar jag oh sen vid sex har vi (Jag,ella,gerda,elin) varit duktiga att anmält oss till att FRIVILLIGT och GRATIS hjälpa till oh städa på festivalområdet. duktigt av oss. hah (:


Här kommer rädslan, gamla vän

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0