kent på singstar


älskar lite att kent ska släppa singstar grej. hatar lite att jag dock inte har nått ps2, men älskar ju lite att matilda har ett. höhö.

förövrigt är mitt humör helkonstigt idag. min röst är helt död, gör ont i halsen när jag pratar osv... menmen. Ska försöka bli lite pepp på att ta lite kort på nånting så småningom. Men först ska jag göra klart en radiouppgift och kolla lite på tidningsuppgiften... ska ju ha gjort klart dom under lovet är det ju tänkt... blää vill ha sommarlov!

äsch. nu ska jag se klart smallville, som jag inte fattar nånting från, har aldrig riktigt kollat på det, men när det är det enda vettiga som går( då menar jag at det är 70 olika bingo7lotto program på alla andra kanaler, eller nått kul som gommoron sverige osv..) då äre ju lika bra att kolla på det ju?

hursomhelst.

hörs sen!


Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0