min hals <3


min hals och jag börjar bli vänner igen, inte deirekt bff, men ganska bekanta sådär (:
det jag vill få fram är att det inte gör så ont när jag sväljer längre, oh huuur sugen tror ni inte jag blev på att dra ut oh köra lite basket när jag insåg att jag kunde? men, klok som man faktiskt är ibland bestämde jag mig för att stanna inne så att halsjävlen inte skulle bli värre igen (: men imorn, då ska jag fasen ut.

om lite mer än en timma börjar millenium grejen, innan de ska jag nog sitta oh nörda random youtube klipp eller spela sims, troligen youtube eftersom simset ligger en bit härifrån, blir alltså då tvungen att resa mig ur sängen. (äääälskar att vara lat)

hör ssen

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0