rädsla och tomhet


jag är sjuk, oh vad har jag gjort för att förtjäna det? köat till kent i alldeles för lite kläder.


vet inte om det är febern som får mig att känna som jag gör.
har svårt för att le och blir sur för minsta lilla.

när jag tänker tillbaka blir jag lite rädd.
rädd för tårarna jag föll under kevlarsjäl.
rädd för tomheten och känslan av verkligen ingenting när allt var slut.

om ett tag kommer jag se tillbaka på mars med ett stort leende. och jag skulle kunna göra vad som helst för att just nu vakna upp efter att ha sovit hela vägen upp till sthlm så att jag oh min vän skulle ha en halvdag på stan för tt sedan dra ut till annexet oh månaden av ren lycka skulle previs börja.

jag är trött nu så ska därför snart sova, vill att min feber ska försvinna, blä

Avtryck
Postat av: Annica

kom ihåg att "allt allt allt kommer till den som vågar vara rädd" <3

2010-04-01 @ 22:51:50
URL: http://roskisen.blogspot.com
Postat av: vän

åh. Skulle vilja ha hela mars tillbaka! <3

2010-04-01 @ 23:03:14
URL: http://matildastridh.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0