kent,kent oh kent

Om dig och ditt favoritband
Namn: Amanda
BAND: Kent

[x] Du har fler en 10 posters på bandet.
[x] Du kan minst 5 låtar utantill. hm, ungefär alla jao
[x] Du har sett dom live. 7gånger
[x] Du har deras autografer. Jockes
[/] Du har deras adress. ja va? tror matilda oh jag har dom nånstans
[x] Du känner fler fans till bandet.
[x] Du känner folk som avskyr dom. haha ja
[x] Dina närmaste vänner gillar dom. matilda ju
[x] Någon i din familj kan minst 1 låt utantill. systeryster
[x] Är dom med i en tidning, så köper du den
[x] Du har skrivit ett skolarbete som har med bandet att göra.
[x] Du har fler än 40 låtar med dom.
[x] Du har flera remixer till låtarna.
[x] Du har varit i landet som dom kommer ifrån. jovars ;p
[x] Du har den svenska översättningen till deras låtar. nej :(

Hur kommer det sig att du började lyssna på bandet?
Skärgårdsdoktorn, fina skärgårdsdoktorn. Hlrde gravitation där, lyssnade på den ett bra tag, hörde att min syrra lyssnade på musik som lät som det va samma sångare, började lyssna på fler låtar, oh fler låtar... oh en fin dag i december blir det snack om att jag ska se dom live med syskonen stridh.. oh sen va jag helt fast.

Hur länge har du gillat dom?
hm, hörde dom nog i skärgårdsdoktorn när jag gick i.. 5 eller seaxan, började lyssna mer på dom  typ 6 eller 7 och i åttan såg jag dom för första gången.

Vilken är din favoritlåt med bandet?
öhh, ändrar sig varje dag

Finns det någon låt du inte gillar?
hm, presentera ett svin möjligtvis

Hur många cd's har du av bandet?
alla, förutom de engelska versionerna, sad

Har du något mer än cd's och posters som har med bandet att göra?
jovars, tröjor oh sånt, jockes fina svettband, massa bilder, posters mm...

Har du en konsertbiljett till bandets nästa konsert?
nej :(

Har någon i din omgivning sagt till dej att sluta prata om bandet?
haha ja.. fattar inte varför?

På skala 1-10, hur mycket tycker du om bandet?
idag 1... i förrgår 10



Avtryck
Postat av: Anna

Haha, Skärgårdsdoktorn. Jag såg ett gammalt avsnitt för ett-två år sedan när några åkte båt och upptäckte plötsligt att det spelades Kent på deras radion och blev alldeles till mig. Kent är för fina.

2010-04-18 @ 21:49:11
URL: http://www.cesiumochsyre.wordpress.com

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0