a bad day

Tror jag vaknade på fel sida idag eller nått. För jag har en väldigt stark känsla som säger mig att den här dagen inte kommer vara någe bra alls. Det känns som i stort sett ALLA ska ner till marknadsfesten ikväll.. men jag orkar fan inte :( men ao, får se var dagen leder mig.

Ska i alla fall städa mitt rum ordentligt, vill köpa nytt påslakan också, så kanske tar en tripp till jysk oh bränner lite pengar? oh så ska jag försöka få ordning på designen lite här också.. blää,orkar inte :)

gårdagen då, den va toppen! matilda oh jag åkte ner till hultan för att kolla på när Erik oh massa andra härliga människor spelade på stora dans! det va grymt oh jag blev lite stolt, hah :)

aja nene mmm, nu ska jag göra något, typ städa, jippi

hörs :)

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0