ångest

alltså.. vad håller jag på med? :(

hemma från en jävligt bra kväll på majkens med så gott som alla alv arbetare. dansat oh sjungit som aldrig förr oh mina fötter gör ont. och mitt hjärta gör ont för jag lyckas aldrig göra som jag vill.


Du gav mig en chans att säga
allt det jag aldrig sagt
Du gav mig att en chans att ge dig
allt det jag aldrig ger dig

Dom små små orden är svåra ord
Och de hårda orden är enkla ord
Jag fick chansen, du gav mig chansen
men nu är det för sent

Nu är det för sent

 

chans har nog aldrig varit mer passande som nu.

nu ska jag sova några timmar, gå till skolan och sakta men säkert glömma dig

 

ta inte allt så seriöst :)

 




Avtryck
Postat av: Matilda

? :( <3 :)

2010-08-30 @ 19:53:30
URL: http://matildastridh.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0