du är resan som jag velat ska ta fart

Klockan är halv sju, en timme kvar till segermyhr, en halvtimme kvar tills det blir lite övningskörning oh två timmar kvar tills det är movienight hos Karin med Nellie oh henne, kan födelsedagen sluta bättre? neeej :)

det har förövrigt inte hänt alls för mycket idag, tog mitt förnuft till fånga oh cyklade ner till alv en sväng i alla fall. träffade matilda, hängde lite med rune och emelie oh sen va de hemfärd. oh här sitter jag nu!

Imorn börjar skolan och jag önskar så himla mycket att de just nu va den 20 juni så att jag började jobba imorn istället :( menmen, det ska bli härligt att träffa alla igen oh allt sånt där!


nepp, dags för kvällsmat, hörssss

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0