i think of you

i just like to be with you tonight, without any worries about what's to come tomorow.

Jahopp, Grattis Amanda! tack,tack.

jag antar att jag är en ganska sorglig människa, ska ägna min födelsedag ensam. kanske dra ner till alv en sväng, men hur kul är de, egentligen? "jaha, vad gjorde du på din födelsedag då?" -njaa.. hängde lite på alv där jag varit hela sommaren..
blää hatar att fylla år

oh så är jag så hiiiimla nervös för min vägnis skull :( hon börjar gyro imorn, och jag tror att den bästa presenten som jag skulle kunna få imorn är att hon ringer oh säger: jag trivs fetingbra här oh jag tror verkligen att det här kommer va jättekul och bra.

nu ska jag snart försöka sova. hörsss



Avtryck
Postat av: matilda

ååååh. :(

Känner mig så himla dum.. Hade velat göra din födelsedag fetingbra!

och jag kommer förhoppningsvis att trivas jättebra om ett litet tag :)

2010-08-23 @ 21:25:02
URL: http://matildastridh.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0