lördag - partynight

Det är lördag, jag har slutat jobba, fyller år om två dagar, återförenas med finaste gyromänniskorna på tisdag- finns det något bättre sätt fira alltihop än en lite lagom stor fest i Gamleby med de allra bästa valstadfolken? :) naaaae, trot inte det!

Vi hörs imorn, nu ska jag oh matilda åka till västervik, shoppa loss lite oh sen ta busen/tåget mot gamle, ha en bra kväll!

oh juste, har köpt ny mobil, fortfarande samma nummer men skulle va shysst om ni känner att "hmm, jag tror amanda är i behov av mitt nummer" eller liknande, eller bara känner "åhh, hon är ju as cool, oh hon blir ju ännu coolare om hon har mitt nummer" eller aa, skicka bara ett sms till 0738226912 med era namn, taaack :]

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0