love the way you lie

antar att jag inte är den enda som har fastnat för den låten, love the way you lie, väääldigt bra!

hursomhelst! min vecka är heelt fullproppad, och jag älskar det. Idag är jag ledig, oh min plan är att verkligen inte göra nånting. kanske ut oh fota nånting, är sugen på att sitta oh redigera bilder, oh det är inte så lätt när maninte har några bilder att redigera (i) annars blir de väl the hills, L.C intervjuer, lite laguna beach... och JAJAJAJA, är lite besatt av henne(det just nu, ok? :)

Imorn är det jobb igen, ända fram till fredag, oh mina kvällar är ganska fullbokade dom med, onsdag och torsdag är det fotbollsturnering med jobbet, och på torsdag ska jag klippa mig också, men huuuur? och på fredagkväll tror jag att vi har grillfest med parkavdelningen, och på lördag äre liseberg oh kent, och på söndag drar jag till hultan oh hjälper gerda flytta. puuuuh, det var nog allt, :]

nu ska jag glo the hills, hörssss

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0