mmmmagiskt

Kent igår var hur bra som helst. så opepp som jag va bara några minuter innanhar jag nog inte varit någonsin, men så kommer dom upp på scenen oh verkligen allt vänder. den enorma hungern jag kände innan, känslan av illamående och på något vis hemlängtan blev som bortblåst och den där härliga "kentkänslan" kröp fram, och jag tror inte att det finns något mer underbart än just den känslan. Låtlistan var helt okej, är dock trött på att höra t.ex. sjukhus, kärleken väntar osv.. men när dom spelar låtar som M så spelar det nästan ingen roll vad dom spelat tidigare. underbart!

Vi kom hem vid 4 inatt, vi sov till ca halv tolv. eller aa, jag sov lite till oh från efter att min klocka ringde kl halv tio ungerfär.
Idag händer det inte mycket, tror inte det blir något hultsfred, men får se, ska i alla fal städa en hel del, och så blire väl lite the hills, hehe. :)

vi hörs, bilder kommer upp fb inom snar framtid!

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0