psssssst

Sista jobbdagen imorn, vad ska jag göra resten av sommarlovet, som i oh för sig bara är tre dagar, men ändåååå?

Hämtar ut min telefon imorn, slipper alltså skämas när jag tar upp telefonen i fortsättningen, faast, det kostar ju :(

återigen, skolan, tisdag drar det igång oh jag läängtar! ska bli gött att träffa alla igen + att jag tror att kommande vecka kommer bli helt suverän! Fyller år på måndag, sen skola hela veckan, hultsfred marken i helgen + att jag ska försöka gå på alv en hel del oh se alla föreställningar en allra sista gång, oh så avslutas veckan med avslutningsfest heeela natten lång, kanooon! :D

nu ska jag läsa om the hills i nån tidning, lisa tyckte att hon som skrev den skulle avrättas, lisa är konstig :) hörsss

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0