rooftops

Sommaren börjar lida mot sitt slut. Veckan som kommer är min sista jobbvecka, sen har jag några få dagar ledigt innan skolan drar igång. Är så himla sugen på att börja skolan, seriöst alltså. Men vill verkligen inte sluta jobba:o Vill i alla fall inte att parken ska stänga så att man inte ens kan gå dit.. haha, jag antar att ni fattar att jag (oftast) ääälskar mitt jobb!

just nu ligger jag i min säng, lyssnar på lite halvdeppig musik och är fruktansvärt godissugen. Kom nyss hem från en ganska lång övningskörningsrunda (det kan va det längsta ordet jag skrivit på länge). Den gick bra och jag känner att det bara går bättre oh bättre för varje gång jag kör, awesome!
Men ääsch, nu ska jag fasen spela lite GTA, hörrrrss :D


vääääägni

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0