why wont you tell me?

varning för konstigt inlägg

humörsvågor, jävla skitgrej.. blablabla, snart är det lördag oh då är det kent. är så himla opepp, men det är så det ska va, för det är då dom är bäst. jag ska för en gångskull skrika oh sjunga mig riktigt hes tror jag, skulle va gutt. Förövrigt hatar jag godis, skådespelare och ipodar som inte har några batterier... och sist men inte minst, SMÅHUS

imorn är det fredag oh efter kl 4 imorn väntas det två dagar full av ledighet. på söndag ska jag träffa gerda oh anda sötbollar från hultan, ska bli härligt som fasen oh ska krama sönder gerda bestämde jag mig precis för.

Min katt, Jamas är sur på mig, ibland, fast jag älskar honom ändå, för när han ligger uppe i min famn oh snuttar på sin snuttefilt är han det bästa jag vet oh jag får en klump i magen varje gång det händer, för vad fasen ska jag göra utan honom dagen då han dör? haha, okej, lite väl pessimistiskt, men äsch

nu ska jag gå upp oh tvätta av mig det lilla lager smink jag har på mig, krypa ner under täcket oh som alla andra kvällar de senaste veckorna-kolla the hills oh bli ännu mer kär i lc :)

så, vi hörs imornkväll, eller senare ikväll, ha det fint.


Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0