127

haha okej, min morgon har varit hemsk. Jag gick hemifrån ca en kvart innan tåget skulle gå, det var kallt som fan så jag gick med nästan hela ansiktet innanför halsduken i hopp om att inte bli feting rödfisken eller helt enkelt frysa ihjäl. När jag väl anlände till stationen märkte jag hur alla stirrade på mig, visst, jag har lite hängiga brallor på mig och en skjorta till det så föööörlåt för att jag inte ser så jävla femenin ut fick jag nästan lust att skrika rätt ut. när tåget senare kom ( minst 20 min försenat:(( ) och när jag hade satt mig ner så kollade jag ut genom fönstret, och eftersom det inte riktigt hade ljusnat ute än så såg jag min spegelbild väldigt väl. och SHIIT, all min mascara hade runnit ner och kladdat av sig massssor på ögonlocken, jag fick lite smått panik men blev lycklig som jag vet inte vad när jag kom på att jag har en jag vet inte vad det heter, en liten grej som ser ut som en snusdosa innehållande spegel och lite smink? aah, ni vet nog vad jag menar. hur som helst, jag tvättade av allt det svarta och hällde på lite puder..

Så nu sitter jag på jobbet, ser ut lite som ett spöke, men vad gör det? jag dricker äppelte och så är det onsdag så det kräver mer än en dålig morogn för att den här dagen ska bli förstörd!

faaaast, saknar min vägni :|| :(

Avtryck
Postat av: Matilda

söt vi är :)))

saknar dig med då :|

2010-12-01 @ 12:26:20
URL: http://matildastridh.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0