129

Imorn är det Fredag, igen. Åker dock inte hem imorn, spenderar istället min eftermiddag med Lina, och min kväll med Linda. På Lördag-eftermiddag kommer mamma och pappa upp, så jag ska antingen försöka få tag på nån kul människa som kan hjälpa mig döda några timmar under lördag förmiddagen, eller bara vandra och vandra, från söder till kungsholmen och tillbaka kanske, såå härligt.

Nu sitter jag på kontoret och om jag ska vara ärlig så gör jag ingenting just nu. Längtar efter att få klippa mig, att ta tag i träningen igen, att spela in musikvideos/maggan&britt med Gabbi, Ha Harry Potter maraton med Matilda och Trixi, träffa Morgan och alla andra Gamlebymänniskor och måla om mitt rum i sällskap med min kisse.

jag hatar mig själv lite när jag tänker på hur dum jag är, hur dum jag är som sitter och saknar en liten skithåla när jag befinner mig i säkerligen en av världens finaste städer som jag verkligen älskar, för jag vet ju hur mycket jag kommer sakna det här när jag är tillbaka i den där skithålan. men ändå kan jag inte låta bli att känna en sån enorm längtan och kärlek till skithålan där nere i söder, eller så är det den där härliga sagovärlden mitt i skihålan som jag känner mest längtan till? hm, ingen som vet.

nu ska jag försöka få nånting gjort, sedan träffa Nina innan det är dags att rulla norrut mot Knivsta, igen.


Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0