130

nu har jag packat klart inför två nätter inne i stan, så nu ska jag natta kudden och njuta av att veta att jag imorn kan sova en timme extra, love it!

Har rensat kameran lite, så här kommer lite bilder, gamla och nya!

Nina och jag var på naturhisoriska och härmade dinaousarier. Jag tyckte mest det var fett coolt eftersom första "livet enligt Rosa" avsnittet är inspelat där, höhö geek.

Nina och jag käkade lussekatt på centralen.

Jag var lite depp på livet när jag gick hem nån kväll så tog en egobild, haha, SNÖ SUGER.

HAH, åh jag garvar stenhårt när jag ser den här, hittade den på mammas kamera, trod den är tagen i turkiet '08, asså.. såg jag sådär liten och barnslig ut då? :(

Nu ska jag sova, vi hörs imorn nån gång.

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0