133

I fredags sov jag hos en gammal granne från Vimmerby, det blev tacos och idol, väldigt trevligt och skönt efter en låång vecka! Sov ut lite på lördagen innan jag begav mig in till stan och träffade Philip en sväng, en ALV-jobbare från i somras, även det var trevligt och jag hoppas, hoppas, hoppas verkligen att jag ännu nästa år får jobb där, annars typ.. dör jag :|
hursomhelst, åkte till t-centralen och började vänta in mamma och pappa som varit här på besök över en natt, och när dom kom tog vi t-banan till hotellet diretkt. Clarion Hotell, jättebra hotell och väldigt stort, så när jag stod och skar bröd i morse stod Jay Smith bakom mig i kön, hah, så kan det gå!

Idag har varit en fin dag det med, efter en konstig natt, med nått samtal mitt i natten och en säng som föll ihop så att pappa låg med föttera rätt upp i luften och huvudet nere på golvet (HAHA, börjar garva bara jag tänker på det) hur som helst, vi har varit på terracotta musem och sen tog vi spårvagnen ut till waldermarsudde och kollade på Zorn utställningen! :)

Igår åt vi godgod mat på en grekisk restaurang!
Det är ju bra att man kommer på att "Ahh, jag kan ju ta en bild på maten" efter att man ätit upp den .-.
Teracotta museum!

Kungsan!

Åka spårvagn, och jag lyckas alltid se så sur ut, haha,dååligt.

:)


Och nu sitter jag och ser lite halvt cp ut och sjunger en massa Astrid Lindgren låtar, eheh (ja, jag har ett kul liv)

Nu ska jag städa iordning lite på mitt rum och sen ladda inför sista Stockholmsveckan! om en vecka vid den här tiden är jag hemma i Petersborg igen, och kanske har lite skolångest? eller fylld med en massa glödje för att va hemma hos sina kissar och veta att hon ska träffa en massa saknade vänner dagen efter? :D (oj,haha, när började jag snacka om mig själv som tredje person?)

hur som helst, hoppas eran helg varit härlig!

Avtryck
Postat av: Matilda

Känner att du och jag har en hel del att prata om :||||



snarkar dig :) (det var meningen att skriva snarkar. faktiskt. KULT liksom)

2010-12-06 @ 08:35:37
URL: http://matildastridh.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0