137

gääääsp, är sjukt trött, så ska upp och göra en matlåda tills imorn och sedan pysa i säng. Imorn är det lilllördag. BLir antingen konsert på kvällen, annars det vanliga, Maria Wern, YEEY! (älskar att jag blir så glad av nästan ingenting) Fast det kanske är lite illa ändå.. att tycka att veckans höjdpunkt är ett tvprogram? :| herre..

Hur som helst. Hoppas ni haft en bra dag, nu ska jag upp och göra min bästa pastasallad för SISTA gången, shit, börjar verkligen få in det i huvudet nu, att jag ska åka hem på lördag. och åhh vad det ska bli härligt!

Avtryck
Postat av: Matilda

JA ÅH VAD DET SKA BLI HÄRLIGT MIN VÄN :D

2010-12-08 @ 09:07:19
URL: http://matildastridh.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0