138

för fem veckor sedan stod jag i en rulltrappa, blev nästan arg då jag fick tanken: "Varför går man upp för en rulltrappa?" skrattade lite för mig själv och tyckte nästan synd om människorna som är såpass stressade så att dom inte ens kan stå still i en rulltrappa.

Och idag, i, jag tror nästan det var samma rulltrappa så kom jag på mig själv- jag gjorde ju precis samma sak? jag rusade upp för en rulltrappa av ingen anledning alls. haha, det är konstigt det där, hur kort tid det tar innan kroppen/själen har anpassat sig till miljön runt omkring.



något annat som är lätt att anpassa sig till är chokladtomtar, är nog fasen beroende, så nu ska jag käka en chokladtomte, tänka på dåliga saker med livet och städa. (y) :)

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0