146

Oj, här var det livat! ha haft fullt upp i skolan de senaste dagarna och orken till att blogga har liksom inte funnits där. Nu har jag i alla fall jullov! började toppen med en kväll i Gamleby igår, kanske en av de absolut roligaste, men samtidigt tråkigaste kvällarna på länge? hah!
Idag var det sista skoldagen, inte riktigt lika flott som förra året då vi va på studiebesök på dramaten, idag va det istället vanliga lektioner.. s ö g. menmen.. efter skolan följde jag med Alicia hem en sväng, och nu sitter jag några timmar senare hemma på Petersborg igen!

jag har tråkigt.. ok?

Namn: Amanda Katarina Månsson

Piercingar: Ingen

Tatueringar: Ingen

Längd: 165 ungefär

Skostorlek: 37

Hårfärg: hm, typ mörkblont?

Fräknar: ja, lite, eller mycket kanske? :(

 

gillar du någon? nee

Önskar du att du bodde någon annanstans? mjo, ibland

Dricker du? Ja

Vilket schampo använder du? något om luktar gott från lush

Vilken parfym använder du? någon utav britneys, tror jag,haha

Vad är du rädd för? jag är rädd för jag jag trivs såhär

Gillar du att tvätta? mjo, det är väl ok:P

Gillar du berg- och dalbanor? jag gillar Jocke Berg mer än Ber-och dalbanor, men ja, gillar det med

 

Senaste...

Filmen du hyrde? ouuuf, ingen aning

Filmen du köpte? hm.. kommer inte ihåg :(

Låten du hörde: någon dplig radiohit som spelades påväg hem från Alicia

Låten du laddade ner? hm, tror det var senaste robyn plattan

Personen du ringde? Matilda

Personen som ringde dig? Pappa

TV-program du såg? Top model :|

Person du tänkte på?  vet inte

 

 

Favorit...

Låt: just nu är det en som heter november, kommer inte ihåg vem som sjunger

Sak att göra: Träna, filma/fota, festa, va med vänner

Sport: Fotboll, Tennis

Dryck: Julmust/Cola haha :|

Kläder: Några tajta jeans och baggy t-shirt och en skjorta på det

Film: hm, har nog ingen just nu, senaste harry potter kanske?

Bil: haha, saab?

Serie: Oj, det blir många, Greys Anatomy, L word, Queer as folk, One tree hill osv

 

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? har jag nog

Gråtit över en flicka?ja

Ljugit för någon? ja

Varit i slagsmål? hm, njae

Blivit arresterad? nej

Träffat någon från internet IRL? haha, aldrig :|

 

Antal...

Gånger du varit kär? 0, kanske 1

Gånger ditt hjärta brustit? 3

Hjärtan brustet på grund av dig? ingen aning

Tjejer du kysst? öhm, vet inte, en del

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? hm, de flesta! :D

Gånger ditt namn varit med i tidningen? hah, ingen aning, typ tio?:P

 

Senaste...

Boken du läste? Oluras självbiografi

Personen du fick e-mail av? hm, nån random reklamgrej :@

Personen du fick brev av? hm, julkort från någon släkting

Personen du fick sms av? hm, Matilda

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Oj, svårt att definera ordet "hela", för några år sedan? eller några veckor sedan, beror på hur man ser det

Saken du köpte? någon hunger control diet grej, haha

 

 


Vad har du gjort idag? Oj, haha alldeles för mycket om man räknar från midnatt

Brukar du svära mycket? ja, hha

När stiger du upp på morgonen? typ 6

Vad har du på dig? underkläder, mjukiskläder

Vad ska du göra ikväll? äta min pallekuling choklad och sen svoa så jävla hårt

Vad är du allergisk mot?. apelsin, tror jag

Var har du ont?halsen

Använder du hårspray? väldigt sällan

Kan du stå på händer? haha, i nån sekund kanske

Håkan Hellström eller The Ark? hm, antar att jag måste säga håkan

Salt eller socker? salt

Gillar du ketchup? jaaaaaaa, min kärlek

Är du glad nu? mja

Var du glad igår? ja

Vad dansar du till? black jack ;D hah

Stockholm är... ? vackert, älskade stad

Göteborg är... ? en härlig sommarstad

Kan du sjunga? haha, det kan ju diskuteras

Spaghetti eller makaroner? makaroner

Land du vill besöka? hm, Frankrike står nog högst upp på listan just nu!


Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0