dsgsd


ikväll är jag arg och hatar allt. kan inte lyssna på dom för hela jag fylls av avundsjuka. jag vill också va på kent nu. idag, imorgon, igår.


Men igår va jag lycklig, antar att jag återigen blev rejält påmind om varför jag har jocke målad på min vägg, varför jag lägger ut så gottsom alla mina pengar på saker som kretsar kring dom, att jag stundtals kan finna mig själv gråtandes av lycka,smärta, glädje, sorg efter att ha suttit och lyssnat på dom i evigheter. Minns så väl nätterna i somras då jag sov halva nätterna ute på balkongen ( vilket man inte kan tro idag eftersom det är en meter snö på den,huuuur somhelst). Dunkade kent, kollade på stjärnorna och bara tänkte fina tankar. Skulle kunna fortsätta skriva, men nej. det stoppas här. kanske tycker vissa av er att jag är "föööööööööör mycket" när det gäller kent, att det mesta jag skriver om handlar om dom. men i dont care. sån jag är, sån jag vill vara.


nu ska jag snart sova, skola imorn, slutar 11. förhoppningsvis upp till gymmet som jag saknat under veckan. sen hem till plugg. för den som vill hitta på något kul kan ju höra av sig. vill att dagarna ska gå fort nu!


fler bilder kommer inom några dagar

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0