hgsdj


Känner för första gången sågon slags frustration och besvikelse pga OS skidåkning.. haha vet inte varför men känner mig jätte typ.. ledsen eller nått bara för att Anja ramlade på sista hoppet... stackare.

menmen. Hemma från fotbollsträningen, det va kul oh börjar komma in ganska bra i laget nu, oh det är ju aldrig fel. höhö. Nu ska jag duscha sen krypa ner under mitt underbara täcke på min uuunderbara bäddmadrass oh göra en uppgift till idrotten och en till mediekunskapen. (y)  

oh imorn är det en vecka kvar till tusentals fina människor ska se kent. meeeen. Det skiter Matilda oh jag i. för på lördag är det bara en vecka kvar tills vi ska se dom oh jag är så jävla glad.

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0