lalalalal


på nått dumt vis är jag löjligt glad idag. Jag borde verkligen inte var det, men äret ändå, oh det är ju bra ;D haha.

Ska snart upp oh fixa lite på mitt rum, kanske måla min vägg om färgen inte har gömt sig. Sen ner till stan, sätta in lite mynt oh sätta in de där jävla 29 kronorna som jag köpt något för på tradera. jag är störd. ska aaaaldrig mer buda på något på tradera! x)

inatt drömde jag att jag va på skidsemester med Derek och Addison och jag va meredith. Det var väldigt konstigt oh jag vaknade flera gånger oh tänkte : "vafan? så här kan de ju inte va!?" haha. Knäppt. men gulligt, för jag är lite småkär i derek. och meredith. höhö :D

nu ska jag gå upp. hörs sen 8D


På lördag drar jag oh min vägni till sthlm. då är det kent, turnepremiär har jag hört. FÖR DEN ÄR IIIIINTE IDAG IAF. (a)

Avtryck
Postat av: matilda

NEJ OCH INTE I MORGON HELLER ;D

2010-02-25 @ 14:13:55
URL: http://matildastridh.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0