ngdspjlk


hej

har preicia tryckt i mig ett paket nudlar oh fördröjt tiden med ett sjunde himlen avsnitt. Ska alldeles strax sätta på en film som jag sedan ska skriva en filmrecension om. Oh efter det ska jag nog ta intiativet oh gå ut oh skotta... hm.

Sov hos Cissi oh Jocke igår med matilda. va väääldigt trött efter en dag i simhallen så somnade ganska fort. höhö, gick upp lite för tidigt idag för att följa med matilda till tandläkaren, hon fick stor spruta oh efter det gick vi en svänf på stan. När vi gick där på nån gata under ett hus ramlade ner snö från ett tak. haha, matilda fick massa i huvet oh de va kul. menmen. Gick sedan hem i detta jävla väder i mina converse som är sönder där bak så när jag kom hem va min häl DÖD. inte ok.


men nu ska jag se film, kanske skära upp lite gurka oh morötter oh blanda till en vitlöksdipp innan också..? skulle inte sitta helt fel.

hörs

Avtryck
Postat av: Anonym

haha. ja min vän det var kul :D



SVAR; jag vet. men du va dum ändå för jag ville prata med en vägn om vårat bruna vatten, ok? :)

2010-02-23 @ 19:12:04

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0