regissör plugg och städning


Igår köpte jag en bänk/hylla som jag ska ha typ allt jag äger på, grammofon, stereo, förstärkare osv. Så igår blev det inte så mycket plugg eftersom jag va händig oh satte ihop den. oh idag ska jag ju då flytta in den i rummet oh fixa massa. Vilket betyder att det inte blir mycket tid åt pluggandet idag heller. inte bra, för inorm har jag en muntlig redovisning om James Cameron. menmen. får kolla lite på det sen innan jag ska sova. oh juuuust de. köpte ny bäddmadrass eller vad det nu heter igår också. uunderbar. skulle kunna bo i den. :D


Nu ska jag fortsätta städa och dunka Vinternoll2 och Halka som jag har några konstiga känslor för idag...

aja. hörs

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0