110110


höhö shit va konstigt de blir nu när man ska skriva datumet.. jaja, hur som helst ^^

Sitter just nu hemma hos lelle, har provat lite kläder till p3 guld som är nästa tisdag ( jag är peppppp!!! ) Det får iaf bli ett par svarta jeans, en skjorta oh en fluga. höhö. kaanske hängslen med, men det lutar nog åt att det inte blir det.
Snart vi bege oss in mot staden för att träna i typ 1 & en halv timma. jag kommer återigen total dö. haha , men det är antagligen den sista träningen för mig (y)
Sen hem, hjälpa bästa Anna med sin blogg oh sen soooooova :]]]
Imorn börjar jag på gyro igen. längtaar. Efter skolan blire nog lite häng med Gääbbi. antagligen träna. kan bli gött (y)

naj nu ska jag dra. ha de gött!

Avtryck
Postat av: annalindner

Hihihi. Ahw! Bloggen min kommer bli FINAST. Hehe. Vem äre som är hurtbulle här egentligen? Hm.......

P3 guld? vad är det? (: Pöössen.

2010-01-11 @ 21:10:32
URL: http://www.annalindner.bloggproffs.se
Postat av: amanda

den kommer bli döönajjs :] höhö , du träna ju i.. förrgår? we are tha hurtbullar :D



En musik gala. ska åka dit med skolan oh typ intervjua artisterna oh kolla hur galan blir uppbyggd oh sån [: :D pöössssss

2010-01-12 @ 08:16:08

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0