and I miss you more whenever I think about you...


Söndag, fina söndag! vakna runt tio, efter att panikslaget frågat matilda: VAD ÄR KLOCKAN? haha, de va ganska kul. Oh när jag tänker efter känns det nästan inte som jag lämnade sängen förrän mamma kom oh hämta mig vid halv fem. Men har ju faktiskt fått en del gjort vid den här burken.. har bara typ två frågor kvar på tentan, men hade tänkt att Emily oh jag fixar den imorn. Oh så har jag sparat massa grejs¨på datorn så jag kan göra några arbeten idag/imorn. Ïmorn måste jag ju nämligen ta 6.55 bussen till västervik :( är i vkolan lite efter åtta men börjar inte förrän halv elva :( så OVÄRT. menmen, med nån film oh lite plugg går nog timmarna ganska fort. Mina saknade tjockisar kommer ju så småningom också (y)
Oh sen äre tiiiiisdag:D = endast en vecka kvar till p3 guld oh så börjar vi på gyro då med. längtar fan, haha läskig känsla.. att längta till skolan. hihi.
Hur som helst. När jag kom hem stod det en halv pizza oh väntade på mig, då blev jag glaaad. sen drog jag oh sola ett tag, välbehövligt oh så grymt skönt! Oh sen hem oh ta långducsh, alltså raka benen, "borsta"(?) kroppen oh allt sånt där som får mig att tänka tillbaka till Turkiet. åh fasen va jag längtar dit nu då:O höhö. aja, nu ska jag måla ett tag oh sen äre ostbollar oh En annan del av köping (y) ( har aldrig sett de men alla säger ju att de är dökul, så värt att ge de en chans kanske?) :]

nej nu har jag skrive alldeles för mycke, haha.


Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0