~♥~


nemen titt så jag snittsa tet där uppe!
(haha, småländska på hög nivå!)

Dagen har varit... skön?
Sov till halv tolv, gick upp oh käka frulle oh sen upp oh lkolla gårdagens avsnitt av Olycksfågeln. Brukar inte tycka om såna där serier så värst, men den va faktikst väldigt bra! Oh att Sandor/Ida-Ida var med i den gjorde det ju inte sämre. Rawr på henne.

Sen började jag plugga!!! shit, va coolt. Gjorde lite mer än halva hemtentan om Ljud&Ljusteknik. känns skönt att ha gjort nått, gör nog klart den helt ikväll!
Oh så har jag sorterat lp skivorna som bara stått oh skräpat det senaste halvåret.. så nu åker mer än hälften ut i garaget igen,mohaha.
Och så har jag, som vanligt, målat en svärris. :>

Så lite har jag fått gjort idag. gött. Ikväll blire Åter till cold mountain med moder oh en halv påse ostbågar. yeass!

nepp. nu drar jag. men hörs senare ikväll.

M j a o o o o o

Avtryck
Postat av: nela

inte bara ida, hennes mamma också :O

2010-01-03 @ 22:46:58
URL: http://sunshiinedust.blogg.se/
Postat av: nela

Haha! ja men ändå! ^^

2010-01-04 @ 13:18:30
URL: http://sushiinedust.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0