Faller, faller, faller ↓


Ligger här oh lyssnar på Lasse.. fick värsta rycket oh bara kände att jag va tvungen att lyssna på han. det händer inte allt för ofta så man får väl passa på.
blablabla. hur som helst. Fotbollen gick helt okej. va heeelt död efter uppvärmningen men när jag väl kom in i "andra flåset" så gick de ganska bra. Men nått gothia blire nog inte i sommar. orkar inte lägga ner halva min fritid åt fotbollen... menmen, Imorn ser ut som följande:

Vakna av att matilda ringer oh väcker mig.
Går upp ur sängen senast tio, lite efter kanske.
Frulle
P L U G G A , göra klart tentan, skriva klart filmanalysen helt, göra lagarna.
Måla
träffa tildusen
fota
film
sov

typ


Får vi väl se hur de blir, bara jag pluggar så är jag nöjd. hah.

Nu ska jag sova, oh jag skjuter fram de där jag sa förut.. om att en bild på den mörka jag skulle opp. de får bli imorn istället. ser ut som nån jävla chokladkalv.

godnatt
sov som sälar.

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0