i dont care that i feel worse than before


Hm.. min morgon.

gick upp vid kvart i fem, för att ta bussen från gamleby till vvik vid 5.54. Den missade jag, jag kom oh gick på stationen mot den oh så bara åkte den.. jag blev arg, gick in till nån annan buss oh fråga om vvik busen kunde stanna oh vänta lite så jag kunde springa ifatt den eftersom den inte va als långt borta. men neeeej. det gick absolut inte. Fick iaf ta halv 7 bussen in till västervik, oh där sitta oh vänta i en timma oh 20 min på att 8.20 bussen skulle åka oh ta mig till vimmerby... så nu sitter jag i vimmerby oh väntar på att tåget mot hfred ska komma.. skulle väl kunna sammanfatta det hela såhär: jävla pissdag.

men hur som helst. Igår var en fin kväll, träning, solning oh lite Greys. Bilder kommer ikväll. hihi

Avtryck
Postat av: matilda

JAG ÄR LITE RÄDD FÖR DOM BILDERNA AMANDA!!!

2010-01-21 @ 20:52:21
URL: http://matildastridh.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0