i was to tired


Den här kvällen har varit trist och öde. Inte gjort nånting, verkligen ingenting. Kollade lite på det där jobbiga programmet på ettan oh nån tjej som va soldat oh hade två prickar som skulle se ut som mustach oh så snacka dom massa om hitler. jag fann inte nått roligt i det hela.
hursomhelst. imorn drar jag upp till lkpg med gayvännerna. Känns som det kommer bli en väldigt bra dag. Vi ska vara där vid halv nio (lelles pappa ska på möte), så vi får väl roa oss med att gå runt på hemköp i några timmar? oh Netto va visst öppet också sa en fin Anna nyss. haha. Men det blir nog bra. (y)

Jag börjar verkligen gilla mitt nya rum. men det är dock inte helt klart så någon bild kommer nog inte upp på ett litet tag. mohaha.

Nej nu ska jag fortsätta göra ingenting. Men jag tror minnsann att en fin liten Elin Sigvardsson får göra mig sällskap. (y)



Avtryck
Postat av: annalindner

Ahw! Haha.... Hade ni något att fördröja tiden med? Hade tyvärr inga bra raster.... :/

2010-01-07 @ 20:55:52
URL: http://www.annalindner.bloggproffs.se
Postat av: Anonym

det blev donken i ca två timmar (y) haha. det va fullt av kineser där btw :o trodde ju nästan man va i kina.. kineser överallt.

aw, lugnt ju. blir fler gånger förhoppningsvis (:

2010-01-07 @ 22:54:43

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0