life is goooood


Den här dagen har verkligen börjat toppen. Sov till halv elva, sen va de frulle, fixa mig lite oh sen ner till stan. Köpte en kudde eftersom jag inatt insåg hur skönt de va meed en extra. Kollade även lite grejer till rummet, men sjääälvklart va ju allt jag ville ha slut. menmen. Träffade även en väldigt saknad Pia plutt. åh vad glad jag blev när jag såg henne. Oh då blire ju aoutomatiskt att jag börjar sakna AL ännu mer :( men hur som helst, blev väldigt glad av att träffa henne!

Nu ska jag fixa lite med Lovisas blogg sen måla oh ha ma. ikväll kommer de masa folk hit = jag ska servera oh shit ( hahaha ) = tvinga pappa ge mig pengar för det = en glad jag. höh.

nej men vi hörs senare!
tjingeling !

Avtryck
Postat av: matilda

BTW, hahaha. nej det brukar du nog inte..

VA, jag vill också träffa Pia ;( fast jag känner ju inte henne men ändå. fast helst HANNA! ska vi fråga om vi får gå om nian? :)



RINGER DIG IKVÄLL & JAG LÄNGTAR TILLS I MORGON DÅ DU KOMMER HIT & HJÄLPER MIG MED A&A...........



PUSSva

2010-01-08 @ 16:52:54
URL: http://matildastridh.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0